Гарантія на товар
Якщо товар має гарантію, це обов'язково прописується у картці товару.
Термін гарантії
Гарантія надається терміном від 14 днів до 36 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути представлена виробником або продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.
Гарантійний випадок
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника, у Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам:
• товар із повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка…);
• гарантійний талон;
• документ, що підтверджує оплату;
• висновок сервісного центру з позначкою у тому, що товар має «суттєвий недолік».
Відмова у гарантійному ремонті
• порушення безпеки гарантійних пломб;
• наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
• порушення правил використання;
• несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
• якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені та не можуть бути встановлені;
• якщо виявлені пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або екстремальних температур.
Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:
• випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
• пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
• пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
• пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
• пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
• пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
• пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
• природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
• пошкодження або ненормального функціонування виробу спричинено програмами;
• пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
• наявність на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
• на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;
• на програмні продукти, які не постачаються разом із виробом;
• на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу