Меню
Інтернет магазин: м. Київ, вул. Татарська 38
Пн - Пт 10:00 - 18:00
Сб, Нд - вихідний
Магазин 1: м. Київ, вул. Татарська 38
Пн - Нд 10:00 - 20:00

Час роботи магазину:
  • Пн - Пт 10:00 - 18:00
  • Сб, Нд - вихідний
+38 (073) 155-01-54

Гарантія

Гарантія на товар

Якщо товар має гарантію, це обов'язково прописується у картці товару.


Термін гарантії

Гарантія надається терміном від 14 днів до 36 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути представлена виробником або продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.


Гарантійний випадок

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника, у Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам:

• товар із повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка…);

• гарантійний талон;

• документ, що підтверджує оплату;

• висновок сервісного центру з позначкою у тому, що товар має «суттєвий недолік».


Відмова у гарантійному ремонті

• порушення безпеки гарантійних пломб;

• наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;

• порушення правил використання;

• несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;

• якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені та не можуть бути встановлені;

• якщо виявлені пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або екстремальних температур.

 

Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:

• випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);

• пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);

• пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);

• пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;

• пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;

• пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;

• пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

• природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;

• пошкодження або ненормального функціонування виробу спричинено програмами;

• пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;

• наявність на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

• на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;

• на програмні продукти, які не постачаються разом із виробом;

• на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу